Zoeken naar act therapie oefeningen

act therapie oefeningen
4-daagse rond het geven van ACT-training Act Academie.
Professionals opleidingen in-huis trainingen. Particulieren cursussen therapie. Bedrijven workshops op maat. Wie is wie team externen. 4-daagse rond het geven van ACT-training. 4-daagse rond het geven van ACT-training. ACT-training geven individueel en/of in groep mét volledig protocol. ACT Academie Ranst Ranst. Datums: 19 jan, 8 feb, 2 mrt en 12 jun 2018. Gedurende vier dagen gaan we uitgebreid aan de slag met een protocol voor het geven van ACT-therapie en training. Je leert wanneer je kan werken aan welke ACT-processen en op welke manier je dit kan doen. Dit wordt gekoppeld aan passende oefeningen en hoe je deze in de praktijk kan implementeren.
ACT, Acceptance en Commitment Therapy Centrum voor Mindfulness Breda, Céline AaldersTraining, Relatietherapie en Coaching.
Daarnaast biedt ACT veel oefeningen die zich specifiek richten op de omgang met je brien. We werken vanuit jou kracht en kwaliteiten. Wat is ACT? Acceptance and Commitment Therapie is een wetenschappelijk bewezen training. Het doel van ACT is dat je een waardevol leven leidt, dat je leeft op een manier die strookt met wat belangrijk voor je is en waar je energie van krijgt.
ACT-groep Eleos, specialist in christelijke ggz Eleos.
Dit doe je in gesprekken, maar ook door oefeningen. Je leert van jezelf, maar ook van anderen. Stapje voor stapje ontdek je wat jij belangrijk vindt in het leven. Wat jouw normen en waarden zijn. Je leert bijvoorbeeld om minder te doen wat je eigenlijk niet wilt én juist meer te doen wat bij jou past. Uit onderzoek blijkt dat ACT je persoonlijke veerkracht en eigenwaarde vergroot.
Oefeningen en metaforen uit het boek.
Op de pagina kunt u ruim 50 verschillende oefeningen, metaforen, en aanvullende informatie downloaden, behorende bij het boek: Time to ACT; het basisboek voor professionals. Deze downloads zijn gratis, en het materiaal is vrij te gebruiken Creative Commons CC-BY-NC van toepassing.
Downloads ACT in Actie.
Theoretische achtergrond ACT ACT en Positieve Psychologie kijk video. ACT and Local Challenges; Interview with Professor Steven Hayes kijk video. ACT in de Praktijk: Meer dan 25 bruikbare ACT-videos voor in de praktijk bekijk hier. ACT Achtergrond: Meer dan 15 bruikbare ACT-videos over de achtergrond van ACT bekijk hier.
Wat is ACT? Atelier Monique van Vugt.
En dan lukt het je ook nog om je negatieve gevoelens te accepteren en kun je je goed richten op ervaringen in het hier en nu. ACT werkt veel met aandachtsgerichte oefeningen. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van metaforen, de therapeutische relatie, ervaringsoefeningen en humor.
StressWise psycholoog ACT therapie relatietherapie mindfulness afvallen.
Met mindfulness leer je om te accepteren; acceptatie van wie je bent en van het moment waarin je bent. Met ACT ofwel acceptatie en commitment therapie onderzoek je daarnaast ook je waarden en leer je ernaar te leven. MBLW begeleid afvallen programma. Met ons MBLW programma kun je definitief een einde maken aan overgewicht, door te leren verstandige keuzes te maken zonder een specifiek dieet. Een kwestie van duurzame verandering van gewoontes. TRE vrij van trauma en spanning programma. Met het TRE programma kun je leren om zelf te ontspannen; mentaal, maar ook fysiek. Daarnaast is TRE ook zeer geschikt om traumas te verwerken. In een StressWise groepstraining of programma kom je gedurende acht weken zon 25, uur bij elkaar om oefeningen te doen, ervaringen te delen en kennis op te doen.
Psychologica ACT.
Ook kijkt ACT heel duidelijk naar jouw doelen en dromen en hoe je die in de toekomst kunt gaan verwezenlijken. We zullen niet alleen praten over hoe je dingen anders aan kunt pakken, we gaan vooral veel dingen doen. De therapie heeft tot doel om jou een zetje te geven, zodat je in je eigen leven alle technieken kunt gaan toepassen. Als je thuis geen oefeningen doet heeft de therapie geen zin.
Wat is ACT? ACT en Coaching.
Gezamenlijk zorgen de oefeningen en metaforen uit deze zes zuilen voor meer psychologische flexibiliteit. Hierdoor kun je beter omgaan met de grillen van het leven, en zul je sneller geneigd zijn om de dingen te doen die echt belangrijk voor je zijn. ACT zorgt voor een vrolijke, speelse levenshouding, waarbij alle angst en pijn die inherent is aan het leven op de koop toe wordt genomen.
ACT, EMDR en Mindfulness, de Specialismen van Mariëtte Reijnders.
ACT is beïnvloed door boeddhistische inzichten in de onvermijdelijkheid van menselijk leed, maar religie vormt geen onderdeel van de behandeling. Wel wordt veel gewerkt met aandachtgerichte oefeningen mindfulness. Daarnaast wordt er zeer veel gebruik gemaakt van metaforen, de therapeutische relatie, experiëntiële oefeningen en humor. Eye Movement Desensitization and Reprocessing, afgekort tot EMDR, is een therapie voor mensen die last blijven houden van de gevolgen van een schokkende ervaring, zoals een verkeersongeval of een geweldsmisdrijf.

Contacteer ons